Succesfactor webwinkel
Heb je er wel eens bij stil gestaan, wat de belangrijkste succesfactor van je webwinkel is? Wat zou jij zelf als belangrijkste factor noemen? De software? Het concept? De producten? Ja, roept u maar....
Als niemand van je bestaan als webwinkel afweet, komt er ook niemand. Je moet dus bekendheid geven aan je webwinkel, via welke kanalen dan ook. Het gebruiken van zo veel mogelijk tot je beschikking staande kanalen zorgt voor die bekendheid. Een paar belangrijke kanalen zijn:
Online:
- Zoekmachine optimalisatie
- Adwords
- Artikelen schrijven en overal publiceren
- Persberichten publiceren
Offline:
- Folders
- Dag- en weekblad advertenties
- Visitekaartjes
- Auto belettering
Zonder marketing is een webwinkel, en vrijwel ieder ander bedrijf niet levensvatbaar.
Om meer te weten te komen over marketing kun je onderstaande link volgen:
http://www.e-commercewebwinkel.nl/Webwinkel-Marketing.html
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten