donderdag 5 februari 2009

Lancering Website e-Commerce Webwinkel

Deze week is de LandingPage / Website e-Commerce Webwinkel geïntroduceerd. Via deze website kunt u in zeer korte tijd veel informatie krijgen over het opstarten van een webwinkel. Alle aspecten komen aan bod zoals:

- Welke producten kan ik verkopen
- Welke keuzes moet ik maken om de juiste software te kiezen en gebruiken
- Wat kan ik zelf doen, wat kan ik laten doen

Maar de allerbelangrijkste vraag, waar zeker heel veel tijd in gaat zitten is: hoe krijg ik bezoekers naar mijn webwinkel en hoe worden die bezoekers (terugkerende) klanten. Dit onderwerp bepaalt voor 90% het succes van uw webwinkel. Met succes bedoelen we winst; als terechte beloning voor de inspanningen.

Veel webwinkel eigenaren doen veel inspanningen maar krijgen geen loon naar werken. Met de juiste informatie en handelingen komt daar zeker verandering in.

www.e-commercewebwinkel.nl


Geen opmerkingen:

Een reactie posten