dinsdag 25 november 2008

Sleutel woorden / Sleutel begrippen

Alvorens een Ecommerce webwinkel te starten is het van belang vast te stellen op welk GEBIED / DOELGROEP uw Ecommerce webwinkel zich richt.

Google (Webmaster hulpmiddelen) kan daar met behulp van diverse tools mee behulpzaam zijn. In principe komt het er op neer om die Sleutelwoorden / Sleutelbegrippen te zoeken die:
1. Bij uw aanbod (passie) passen
2. Die veel gevraagd worden (check met Google)
3. Die niet te veel concurrentie hebben.
Het vinden van een juiste mix tussen deze laatste twee is van het grootste belang voordat u verder gaat met het opzetten van een Ecommerce webwinkel.

Een goede mix tussen vraag en aanbod is ook van belang omdat u uiteindelijk ter promotie van uw winkel ook advertenties zult willen plaatsen. Als u met (te) ruime sleutelwoorden werkt, worden uw advertentie kosten (veel) te hoog.



Geplaatst door Erik Wust op e-commercewebwinkel op 24 november 2008 13:42

Geen opmerkingen:

Een reactie posten